داغ انتخاباتی:واكنش تابش  به سخنان محسن  رضایی :تفكر اصلاح طلبی محو شدنی نیست

داغ انتخاباتی یزدفردا:تابش نماینده اردکان و خواهر زاده خاتمی  در واكنش به این سخنان محسن رضایی به سخنان اخیر محسن رضایی  گفت: پویایی جامعه و بالندگی آن نیاز به اصلاح روش ها دارد و تفكر اصلاح طلبی محو شدنی نیست.


تابش افزود: آنچه باید بررسی شود این است كه باید ببینیم كه احزاب اصلاح طلب و اصولگرا از چه جایگاهی در جامعه و مردم برخوردارند.
تابش  همچنین معتقد است:كه مردم به خاطر برخوردار نبودن اصلاح طلبان از جایگاه و پست و قدرت در شرایط كنونی اقبال بیشتری به آنان نشان می دهند.

 محسن رضایی در یك دانشگاه تهران گفته بود: در انتخابات مجلس نهم از لیست دوستان خود در جبهه ایستادگی  حمایت می كند، روزهای اخیر در سخنانی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفته است: جبهه ایستادگی جبهه‌ای مستقل است و اگرچه تفكر اصولگرایی دارد اما در جناح اصولگرایی نیست، چون جناح اصولگرایی در روزهای آخر عمر خود قرار دارد همان‌ گونه كه جناح اصلاح‌طلبی از رده خارج شد، ولی اندیشه اصلاح‌طلبی وجود دارد.

 محسن رضایی در یك دانشگاه تهران با واكنش اصلاح طلبان از جمله دبیركل فراكسیون اقلیت مجلس هشتم همراه بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام كه گفته است در انتخابات مجلس نهم از لیست دوستان خود در جبهه ایستادگی  حمایت می كند، روزهای اخیر در سخنانی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفته است: جبهه ایستادگی جبهه‌ای مستقل است و اگرچه تفكر اصولگرایی دارد اما در جناح اصولگرایی نیست، چون جناح اصولگرایی در روزهای آخر عمر خود قرار دارد همان‌ گونه كه جناح اصلاح‌طلبی از رده خارج شد، ولی اندیشه اصلاح‌طلبی وجود دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا